reklama

Sobota večer, troška alkoholu a super zabáva!

Tak aj takto by sa dal opísať sobotný večer. Bola naozaj sranda. Smiala som sa až do nezastavenia. Kým sa len dalo. Teda po tej vodke s džúsom som sa stále usmievala. A už len na mňa priateľ pozerá, že čo mi je.Tú prvú vodku sme si dali všetci traja. Teda štamperlík myslím. Boli sme tam ja, môj priateľ a kamarátka. Mala prísť ešte jedna kamoška s frajerom, ale nedošli nakoniec. Ich škoda. No ale vráťme sa naspäť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ten prvý štamperlík sme si dali všetci spoločne. Kamarátka najprv nechcela, ale ked zistila že si dám aj ja ( a tomu nechcela veriť) a to len kukala že čooo? pretože ja moc nepijem, tak nakoniec súhlasila. Jej to nič neurobilo ani priateľovi, ale mne hej. To asi preto lebo som dlho nepila alkohol. Ja som si tú vodku dala do džúsu lebo inak to piť nemôžem...A po prvom ma to chytilo. Potom ma priateľ nahovoril ešte na jednu vodku s džúsom, tak som si nakoniec dala.

Tá druhá vodka s džúsom ma po dopití trošku uspávala, ale ked začal i hovoriť vtipné historky, tak aj ja som sa smiala. A ked som sa postavila, nohy sa mi plietli. Trošku hlavička bolela, ale v pohode. Zvládla som to domov.

Celú cestu domov som štíkútala, tak zo mňa mal priateľ srandu. A ked som to povedala dnes tej kamarátke, čo tam bola s nami že som celú cestu štikútala, tak ona na to, že alkoholici zvyknú potom štíkútať :D ...a ja že no určite ja a alkoholik nehrozí!!

Robila si srandu, že ako to bude vyzerať ked pôjdeme na chatu. že ako potom budem vyzerať. Tak sme sa dohodli, že budeme navzájom na seba dávať pozor. No ved uvidíme.

Takže bol to úžasný sobotný večer...s priateľom a super zábavnou kamarátkou. Aj nabudúce...

Lenka Vaňová

Lenka Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Lenka, študujem na UMB v BB. Zijem v BB, ale narodila som sa v Novych Zamkoch.Zboznujem zvierata, moj sen je otvorit si utulok pre psikov po skonceni skoly. Zboznujem cestovanie, hudbu, filmy, sport. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu