reklama

O mne

Cely zivot s tym bojujem ... s vlastnou (ne)krasou. Ako mala som bola chutnucke dieta, s krasnymi ciernymi kuceravymi vlasmi. Nastala era hroznych kratkych vlasov (mam ich velmi ale velmi huste, cize helma na hlave) a tuto eru som zopakovala este asi 7krat. Pridajme k tomu najlacnejsie okuliare a osmacka ako vysita:-) Boj s potom, velkymi prsiami, vytokom, zlym oblecenim som casto vzdavala. Mala som oblubene nohavice s riflovou koselou a ... vybuch na hlave.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na strednej som zabojovala. Kupila som si kontaktne sosovky, tricka s vystrihom a spiralu. No podla mna som nevyhrala. Nebola som krasavica, ani super ziacka ... Strednu som ako tak prezila a vhupla som do pracovneho kolotoca. Volba hrozneho oblecenia mi ostala :-))) zle vlasy tiez ... Par vymenenych zamestnani ... A teraz? Dlhe kucerave vlasy, okuliare, oblecenie podla nalady:-)v sukromi ... a v praci predpisane ... No stale sa necitim dobre. Jedine vtedy ked si dam 3/4 nohavice, tricko na ramienka, vlasy do copu a sandale. Co tym chcel basnik povedat ? - ze som nevidela na ZDS-ke zamilovany pohlad mojho spoluziaka - ze som si neuzila uspech mojej basnicky pred celou skolou - ze som si neuzila uspech akcii, ktore som robila v minulej praci - ze som asi zabudla na pozornost muzov, ktory boli radi v mojej spolocnosti - ze som si ... Co? Ze som sa "nasla" az teraz? Ze viem, co sa mi paci, kupujem si oblecenie, knihy, kabelky a topanky ... chodim cvicit, miluje kafe ... Mam uzasneho priatela, ktory ma lubi taku aka som ... Tak o com je to? Aha viem ... stale to tak citim ... byva obcas obdobie, ked mam zle vlasy, zlu plet a akosi zabudam na tie pozitiva, ktore okolo mna su ... Stava sa to aj vam?

Lenka Vaňová

Lenka Vaňová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Lenka, študujem na UMB v BB. Zijem v BB, ale narodila som sa v Novych Zamkoch.Zboznujem zvierata, moj sen je otvorit si utulok pre psikov po skonceni skoly. Zboznujem cestovanie, hudbu, filmy, sport. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu